Riki,

Gaat Hij met jou mee naar huis​ ?

Maat hond: M

Aanhankeli​jk

Riki is een pup die graag ​knuffelt en zijn baas nodig ​he​eft in nieuwe situaties.

Sp​eels

Hij speelt graag met ​speelgoed en hij begint te ​apporteren. Met andere ​honden spelen vind hij ​ook ​erg leuk.

Ba​asgericht

Riki zoekt graag contact ​met je, ook in de nacht ​komt hij steeds even ​kijken ​of je er nog bent.

Le​ergierig

Zijn baasgerichtheid ​maakt dat hij snel leert en ​het graag goed wil wil ​doen.​

Riki is geboren in Bosnië en als pup samen ​met zijn moeder en acht broertjes en zusjes ​opgenomen in het asiel. Ze zijn met het hele ​gezin naar Nederland gekomen en inmiddels ​zijn ze aan het inburgeren.

Mama is een middelgroot en slank gebouwd ​teefje, de pups zullen niet veel groter ​worden.

Zoek jij een ​jonge speelse ​hond?

Dit zoekt Riki!

Riki zoekt een baas die echt iets met hem gaat ​ondernemen, hem mee op stapt neemt en samen met ​hem de wereld gaat verkennen.

Hij heeft voorlopig zijn baas echt nodig, in het ​gastgezin zoekt hij in de nacht nog veel steun bij zijn ​“mens”. Alleen thuis zijn moet nog opgebouwd ​worden. Andere honden zijn oké, hij speelt graag met ​hond en mens.

Wilt u kennis komen maken met onze Riki?

Riki

Kruising klein

21-04-2024

Bosnië

Niet gecastreerd

10-12-2023

28-02-2024

Ja, mits je het opbouwd

Nog niet volledig

Nog niet volledig

Onbebend

Heeft u de tijd voor Riki ?

Riki hoopt snel kennis te maken!

* Je werksituatie en hoelang Riki, alleen zou moeten zijn;​

* Je verwachtingen ten aanzien van Riki;​

* Je ervaring met honden;​

* En wat je eventueel van plan bent met haar te gaan​ ondernemen.​