Doe een donatie

maak het verschil

Wij ontvangen geen overheidssubsidie of financiële steun van de ​gemeente. Onze stichting draait volledig op vrijwilligers en onze ​kosten moeten gedekt worden door adoptiebijdragen, ​fondsenwerving en donaties. De verzorging van één hond kost ​€9,95 per dag. Deze kosten bestaan uit voeding, ​schoonmaakkosten, registratiekosten, elektriciteitskosten, water ​en ga zo maar door. Alle medische kosten en trainingen komen ​hier nog bovenop. Er zijn honden die jaren bij ons wonen alvorens ​er een adoptant voor ze komt. Wilt u ons steunen zodat wij ons ​werk voor de honden kunnen blijven doen?

Doe een donatie en klik op de donatie knop hieronder. Je wordt ​doorgestuurd naar een beveiligde omgeving. Je kan zelf een ​bedrag invullen, waarmee je Stichting Dierencentrum Friesland ​steunt.

Ook kunt u ervoor kiezen om ons structureel te steunen met een ​maandelijkse bijdrage, neemt u daarvoor alstublieft contact met ​ons op. Daarnaast hebben wij nog leuke dieren die op afstand ​geadopteerd kunnen worden, deze dieren verblijven lange tijd of ​wonen permanent bij ons in de opvang. Neem eens een kijkje op ​onze pagina adoptie op afstand. Wij zijn in het bezit van een ANBI ​verklaring. Giften aan onze organisatie zijn dus onder gestelde ​voorwaarden aftrekbaar.

wood sign

Bedankt