Maat hond: L

Alfa

Gaat hij met jou mee naar huis?​

W​aaks

Alfa is na gewenning in ​zijn nieuwe omgeving ​zeker waaks, met name ​op een afgesloten terrein. ​Hij is hierin goed te sturen ​met de stem. Zodra ​mensen bekend zijn of de ​baas laat ze binnen, dan ​is het al gauw oké en ​komt hij knuffelen.

Aa​nhankelijk

Alfa is zodra hij je goed ​kent een enorme ​knuffelbeer, die lekker ​tegen je aan komt ​hangen. Hij heeft in zijn ​vorige huis aandacht ​moeten delen met ​meerdere honden en ​geniet nu enorm van 1 ​op 1 aandacht.​

Sp​eels

Alfa houd van het spelen ​met een bal, hoewel hij na ​enkele keren hem terug te ​brengen, vaak er zelf mee ​gaat spelen. Hij kan ​zichzelf goed vermaken ​met speelgoed in de tuin. ​Een grote harde bal wordt ​met neus en poten over ​het hele grasveld ​verplaatst.

Ba​asgericht

Alfa is erg op zijn baas ​gericht en geniet er dan ​ook van om met hem of ​haar op stap te gaan. ​Wandelen vind hij fijn, ​maar hij is erg sterk aan ​de lijn. Hij vind water ook ​erg interessant , echt ​zwemmen doet hij nog ​niet, maar pootje baden ​zeker wel.

Alfa komt uit een huis met meerdere honden​ (rottweilers). Zijn eigenaren gingen scheiden​ en hij is prive door hun herplaatst.​

Helaas bleek daar dat Alfa echt niet met​ katten om kan gaan en terug naar zijn vorige​ eigenaar ging niet meer. In zijn eerste huis​ leefde hij bij een stel en was daar veel met​ de andere honden buiten. In het tweede​ gezin (puberkinderen) was hij een huishond​ en heeft daar een fijne tijd gehad. Dat was​ ook meer in een woonwijk.​

Zoek jij een ​aanhankelijke en ​speelse hond?

Dit zoekt Alf​a!

Alfa zoekt een thuis waar hij rustig mag wennen en hij ​begrepen wordt als Rottweiler met alle eigenschappen ​die dit ras bezit.

hij woont het liefst een huis met een omheinde tuin wa​ar hij indien nodig mag waken. Maar zeker ook een t​huis waar hij mag knuffelen en chillen​ ​met de baas.

Wilt u kennis komen maken me​t onze Alfa?

Alfa

Rottweiler

18-05-2024

ongeveer 65 cm

06-22-2019

Mei 2024

Wisselend

Onbekend in huiselijke sfeer

Alfa is met eten een knoeier zowel brok als ​drinken. Er ligt altijd iets naast zijn bakken.

Heeft u de tijd voor Alfa?

Alfa hoopt snel kennis te maken!

* Je werksituatie en hoelang Alfa, alleen zou moeten zijn;

* Je verwachtingen ten aanzien van Alfa;

Al onze honden worden geplaatst met een goed passend ​(veiligheids)tuig, dit is bij de adoptiebijdrage inbegrepen. ​In onze opvang is tevens een winkeltje gevestigd, waar u ​onder andere het voer kunt verkrijgen wat de hond ​gewend is. En tevens terecht kunt voor allerlei ​benodigdheden zoals riemen, benches, kussens, ​speeltjes, snacks etc. etc.

Onze honden zijn allemaal in het bezit van een Europees ​Paspoort, een chip en de juiste entingen.

Voor meer info over de adoptiekosten, voor Alfa bedraagt ​die 250 euro, onze openingstijden en onze telefonische ​bereikbaarheid, verwijzen wij u graag naar onze website.