Op regelmatige basis kun je jouw hond laten titeren bij ons in de winkel. Dierenarts Froukje Seip komt dan langs om de VacciCheck uit te voeren. Je kunt je hond(en) opgeven door een e-mail te sturen naar info@doedelsdierenservice.nl.

Het bloed afnemen duurt ongeveer 5 minuten per hond en het ontwikkelen van de test duurt een half uurtje. Per groep rekenen we drie uur. Je kunt ervoor kiezen om het paspoort van je hond later op te halen en naar huis te gaan na het titeren maar je kunt ook wachten op de uitslag. Je krijgt dan uitleg over de testresultaten en indien nodig kan jouw hond gevaccineerd worden tegen zeer gereduceerd tarief.

Tijdens het wachten kun je natuurlijk even een kijkje nemen in de winkel en profiteren van leuke aanbiedingen 🙂

Vindt jouw hond het heel spannend of heb je hulp nodig? Laat het dan even weten, dan zorgen we ervoor dat jouw hond alle ruimte krijgt.
De kosten per hond zijn € 41,- (exclusief de eventuele benodigde vaccinaties) Let op, Froukje heeft GEEN pin dus graag contant meenemen. Er is ook geen mogelijkheid om geld op te nemen in de buurt.
Spullen uit de winkel kunnen wel met pin betaald worden.

Op Facebook plaatsen we evenementen wanneer de dag gepland staat.

Doedels Dierenservice
Folgersterlaan 92