Wil jij als zijnde bedrijf ​onze stichting ​Sponsoren?

Wordt dan lid van de club van 101 Loyale Dierenvrienden. Door ons ​jaarlijks te steunen met een minimaal bedrag van €101,- treedt je toe tot ​de club van 101 loyale dierenvrienden. Jullie logo en link van het bedrijf ​komt op onze website. Om op de hoogte te blijven ontvang je een ​nieuwsbrief per mail.

Daarnaast hebben wij veel bereik. Gemiddeld hebben wij 3000 bezoeker ​per maand op onze website en worden onze video 's op social media ​duizenden keren bekeken.

Wo​rdt Sponsor

Snow Covered Trees

-Stichting Dierencentrum Friesland

Wij geven ze weer toekomst!

Stichting Dierencentrum ​Friesland

Wij zijn Stichting Dierencentrum Friesland en houden ons bezig met het ​opvangen en herplaatsen van honden. Ongeacht hun afkomst, handicap of ​leeftijd. Uiteraard krijgen ze ook de nodige medische zorg. Onze ​hondentrainer/ gedragsdeskundige gaat samen met de vrijwilligers een ​profiel maken, waarna de honden geplaatst worden. Nazorg wordt geboden ​en adoptanten kunnen dan ook bij ons terecht mochten ze vragen hebben of ​ergens tegenaanlopen.

Naast honden vangen wij ook konijnen en knaagdieren op.

U zult begrijpen dat dit alles geld kost en wij moeten het dan ook hebben van ​donaties, giften en sponsoren. Wij ontvangen namelijk geen subsidie vanuit ​de overheid. U kunt ons helpen door jaarlijks €101,- te storten en lid te ​worden van de Club van 101 Loyale Dierenvrienden.

wij zijn een non-profit organisatie met een ANBI- Status. Donateurs van een ​ANBI mogen hun giften aftrekken van de inkomsten- of ​vennootschapsbelasting.

Wilt u onze dieren en ons steunen stuur dan een mail met uw gegevens naar ​info@stichtingdierencentrumfriesland.nl.

Met vriendelijke groeten,

Martine Keizer & team SDF

Wij geven ze weer toekomst!

Stichting Dierencentrum ​Friesland

Hoe kan jij je aanmelden?

Stuur een mail naar info@stichtingdierencentrumfriesland.nl met als ​onderwerp: Club van 101 en voeg een logo en een link van de website toe.

Doe een donatie van minimaal €101,-

op het volgende rekeningnummer: NL30INGB0006647084

tnv Dierencentrum Friesland

Vermelding: Club van 101

Recente Ontwikkelingen

• Nieuw hekwerk van de buitenvelden.
  • Samenwerking hondentrainer Steve's Dog ​Support
  • Nieuwe website (al 3000 bezoekers per maand)
  • Renovatie huiskamer honden

Plannen voor de TOekomst