Wij hebben een bijzondere locatie waar we erg trots op zijn, maar waar ook nog veel aan mag en moet gebeuren. Onze opvang is gesitueerd in en om een grote oude boerderij.

Wanneer u bij ons aankomt hebben we een groot afgesloten schuifhek om te zorgen dat de dieren op het erf niet zo maar naar buiten kunnen. Er lopen immers schapen, geiten, varkens, ganzen, kippen en nog veel meer kleine boerderijdieren los op het erf. Daarnaast lopen er regelmatig honden om hun pootjes te strekken.

Wanneer u het erf oploopt zult u allerlei nieuwsgierige types op uw pad treffen, dieren die genieten van een beter leven na vaak een wat mindere start.

Eenmaal binnen treft u onze winkel, gezellige koffiehoek en vast een helemaal honden die lekker rondscharrelen en vragen om aandacht of juist afstand.

Achterin zit onze oudere honden opvang, waar de senioren hun dagen in rust en met de juiste zorgen doorbrengen. Sommige zijn ter adoptie, anderen blijven permanent bij ons.

Verder hebben we nog een groot kennelverblijf waar het overgrote deel van de honden verblijven.

Een sanitaire stop? Dat mag, maar wel eerst de katten knuffelen die in de sluis er voor zitten en ook lekker in de buitenren veilig kunnen scharrelen.

Kom gerust eens kijken, liefst op afspraak, en tot die tijd kunt u lekker bladeren door de foto’s hieronder.