Wij hebben een bijzondere locatie waar we erg trots op zijn, maar waar ook nog veel aan mag en moet gebeuren. Onze opvang is gesitueerd in en om een grote oude boerderij.

Wanneer u bij ons aankomt, staat u voor een groot afgesloten schuifhek. Even bellen (er hangt een briefje op het hek) om te laten weten dat u er bent en u bent (op afspraak) van harte welkom in onze opvang!

Wanneer u het erf oploopt, ziet u aan de linkerkant, op het weiland onze Bram, Babs, Lieuwe en Lytske lekker rond scharrelen. Onze varkens en schapen, die genieten van een heerlijk leven!

Aan de rechterkant net voordat u onze ontvangstruimte binnenkomt, ziet u onze kattenren. Waar een aantal prachtige katten met het mooie weer graag vertoeven!

Wellicht heeft u onze oude honden(huis)kamer ook al gezien? Of de bewoners gehoord? 😉 Links van de deur naar onze ontvangstruimte, ziet u de huiskamer van onze senioren. Hier brengen ze hun dagen in rust en met de juiste zorgen doorbrengen. Alle bewoners wonen permanent bij ons en het merendeel is vanwege gedragsproblemen niet geschikt voor adoptie.

Eenmaal binnen treft u onze winkel en een aantal honden, die vragen om aandacht of juist liever met rust gelaten willen worden 😉

Verder hebben we nog een groot kennelverblijf, waar het overgrote deel van de honden verblijven. Deze ruimte is niet toegankelijk voor bezoekers.

Een sanitaire stop? Dat mag, maar wel eerst de katten knuffelen, die je tegenkomt onderweg naar de toilet.

Kom gerust eens kijken, op afspraak bent u van harte welkom en tot die tijd kunt u lekker bladeren door de foto’s hieronder.