Maat hond: S

3D Green Grass

Flo,

Gaat zij met jou mee naar huis​ ?

Sp​eels

Flo kan goed spelen met ​andere honden, ze vind ​het heerlijk om samen te ​rennen en te rollen. Ze ​kan ook goed in haar ​eentje spelen, ze zoekt ​dan een stokje of een ​speeltje en gaat hiermee ​gooien en vangen.

Ni​euwsgierig

Flo vind het interessant ​om te bekijken wat je ​aan het doen bent, of ​hoe dingen werken. Ze ​kan goed klimmen en ​klauteren, dit maakt haar ​soms wel ondeugend. ​Ze mag de wereld graag ​ontdekken, dit maakt dat ​ze zich elke dag meer ​ontwikkeld.

Vrie​ndelijk

Flo vind mensen soms ​spannend, maar als ze ​je dichtbij laat komen is ​ze erg lief. Ze zoekt haar ​steun voornamelijk bij ​andere honden, hier ​knuffelt ze graag mee. ​Zo ligt ze regelmatig ​tegen, naast of bovenop ​de andere honden.

Vo​lgzaam

Flo vind aanlijnen nog ​spannend, echter volgt ​ze wel als ze niet ​aangelijnd is. Het is ​belangrijk dat Flo zelf ​bepaald wanneer ze bij ​je komt. Ze vind het leuk ​om samen door de tuin ​te rennen.

Flo is geboren in Nederland bij een ​broodfokker, ze is daar als pup weggehaald ​en naar Dierencentrum Friesland gebracht. ​Samen met twee andere jack russels. De ​omstandigheden bij de broodfokker waren niet ​fijn, Flo is dan ook bang voor handen. ​Hierdoor kan ze niet plotseling geaaid ​worden. Het duurt even voordat je Flo mag ​aaien, maar bij een rustige benadering zal dit ​wel lukken.

Flo is al gewend aan een huiselijke setting, ze ​sloopt niet en kan best een paar uurtjes alleen ​in een ruimte zijn. Ze vind het wel lastig als je ​vertrekt, maar het lukt haar al snel om rust te ​vinden. Ze is het liefst samen met andere ​honden.

Zoek jij een ​kleine en speelse ​hond?

Dit zoekt Flo​!

Een geduldige eigenaar die tijd heeft om met haar te ​trainen. Ze zal eerst moeten wennen aan de nieuwe ​eigenaar en omgeving, het zou kunnen dat ze de ​eerste dagen niet geaaid wil worden, dit zou je rustig ​moeten opbouwen. Flo leert snel, dus met de juiste ​begeleiding zal ze snel gewend raken.

Flo wordt geplaatst vanuit een huiselijke situatie. Ze ​vind het heerlijk om lekker te rollen in het gras dus een ​tuin met een klein beetje gras is wenselijk.

Flo is een klein, ondeugend en speels hondje. Ze zal ​het heerlijk vinden om bij iemand te wonen die af en ​toe een eindje gaat wandelen of samen met een stok ​of speeltje wilt spelen.

Wil jij Flo leren kennen?

Flo

Mix jack russel/teckel

Februari 2023

27-12-22

25-06-2024

Ja, Flo is gek op andere honden

12+ Flo is wat angstig en kinderen kunnen ​onvoorspelbaar zijn

Ja dit moet wel worden opgebouwd.

Heeft u de tijd voor Flo?

Flo hoopt snel kennis te maken!

Stuur ons dan een mail met motivatie naar ​info@stevedogsupport.nl. Waarin je in ieder geval ​beschrijft:

* Je werksituatie en hoelang Flo alleen zou moeten zijn;

* Je verwachtingen ten aanzien van Flo;

* J​e ervaring met honden;

* E​n wat je eventueel van plan bent met haar te gaan on​dernemen.