Maat hond: L

Buddy,

Gaat Hij met jou mee naar huis​ ?

Buiten​hond

Buddy vind wandelen ​geweldig, hij kan ook ​netjes meelopen. ​Daarnaast ligt hij graag in ​de tuin om zijn omgeving ​in ​de gaten te houden.

Knu​ffelkont

Voor de mensen die hij ​kent en vertrouwd, is hij ​een enorme knuffelkont ​Hij speelt niet echt, maar ​af en toe een balletje ​gooien​ vind hij best leuk.

Wa​aks

Buddy is echt waaks. Als ​hij weet wie zijn baas is ​en thuis zijn, dan zorgt hij​ ervoor dat er niet zomaar​ iemand naar binnen mag​ e​n kan.

Leergierig

Buddy is slim en luistert ​goed. Hij “werkt” graag ​met​ en voor zijn baas.

Buddy is als jonge hond uit Griekenland ​gekomen en naar een huis gegaan met een ​jong gezin. Daar woonde hij buiten en was af ​en toe binnen. In zijn pubertijd leerde hij ​slootspringen en begon hij de schapen op te ​jagen. Daardoor is er afstand gedaan.

Vanuit hier is hij geplaatst bij een ​alleenstaande man waar buddy zijn huis ging​ verdedigen tegen bezoek. Meneer wilde daa​r geen hulp voor om te trainen, Buddy is ​snel weer bij ons terug gekomen.

Zoek jij een ​intelligente ​buitenhond die wel ​van een knuffel ​houdt?

Dit zoekt Bud​dy!

Adoptanten die hem aandacht, liefde en ruimte geven.

Buddy zoekt adoptanten met een omheinde tuin die ​accepteren dat hij waaks is. Voor “eigen” volk kan je ​geen betere vriend wensen. Bij bezoek kan je Buddy ​apart zetten en/of trainen met behulp van Steve. ​Buddy kan prima in een kennel met ren, bij bezoek.

Hij zoekt een baas die van wandelen houdt en tijd en ​geduld met hem heeft.

Buddy kan niet zo goed met katten omgaan, hij kan ​wel met andere honden die hij leuk vind.

Wilt u kennis komen maken met onze Buddy?

Buddy

Kruising Groot

2019 is daarna geadopteerd en in 2022 ​teruggekomen

Griekenland

Gecastreerd

15-03-2019

Mei 2024

Wisselend

Ja, alleen kinderen die bij het gezin horen

Heeft u de tijd voor Buddy?

Buddy hoopt snel kennis te maken!

* Je werksituatie en hoelang Buddy alleen zou moeten ​zijn;

* Je verwachtingen ten aanzien van Buddy;

Al onze honden worden geplaatst met een goed passend ​(veiligheids)tuig, dit is bij de adoptiebijdrage inbegrepen. ​In onze opvang is tevens een winkeltje gevestigd, waar u ​onder andere het voer kunt verkrijgen wat de hond ​gewend is. En tevens terecht kunt voor allerlei ​benodigdheden zoals riemen, benches, kussens, ​speeltjes, snacks etc. etc.

Onze honden zijn allemaal in het bezit van een Europees ​Paspoort, een chip en de juiste entingen.

Voor meer info over de adoptiekosten, voor Buddy ​bedraagt die 250 euro, onze openingstijden en onze ​telefonische bereikbaarheid, verwijzen wij u graag naar ​onze website.