Ik ben Bailey

Bailey onze mensenhond die alweer ​even bij ons in de opvang verblijft.

Haar baas ging hele dagen werken en ​daardoor zat ze veel in de ​tuin/kennel waardoor ze zich ging ​vervelen. Ze is meerdere malen uit ​de tuin ontsnapt.

Omdat er geen verandering zou ​komen in het werkschema van haar ​baas is er afstand gedaan.

Bailey is vroeger tijdens het lopen ​naast de fiets aangevallen door twee ​andere honden en sindsdien heeft zij ​geleerd dat aanval de beste ​verdediging is. Nu is het zeker niet zo ​dat ze iedere andere hond zou ​pakken maar ze is erg kieskeurig en ​gaat het liever uit de weg. (ze is ​mijlkorf getraind) Ze is ook zeer goed ​te sturen bij het passeren van andere ​honden zeker als je haar aandacht ​vraagt en ze beloont wordt voor goed ​gedrag.

Van straffen wordt ze erg onzeker ​dus zoekt Bailey een baas die haar ​positief benadert en behandelt.

Ze houdt van balletje gooien of ​lekker snuffelen in het hoge gras.

Ze is geboren in april 2016 en zou ​haar achtste verjaardag graag in een ​huis vieren.

Karakter

• sociaal naar mensen
  • Enthousiast
  • Vrolijke dame
  • Trouw
  • Mag graag kroelen, knuffelen
  • Mensgericht
  • Aanhankelijk
  • S​portief

Wat zoekt Ba​iley

Bailey zoekt een thuis met tuin in een rustige omgeving waar ze nog ​heerlijk kan gaan genieten van haar laatste jaren. Ze is loyaal en wil graag ​bij je in de buurt liggen en dan graag wat te kauwen hebben. Af en toe wil ​ze ook graag aangehaald worden. ze houdt van duidelijkheid gezamelijk ​activiteiten te ondernemen. Bijvoorbeeld een lange wandeling of lopen ​naas​t de fiets.

Bailey wordt geplaatst in samenwerking met Steve's Dog ​Support. Steve is onze hondentrainer die Bailey begeleidt.

Als je er behoefte aan hebt, is het mogelijk dat Steve bij je thuis ​komt om ondersteuning te bieden. Dit zit bij de prijs ​inbegrepen, het gaat om 1 consult.

www.stevedogsupport.nl

Naam:

Bailey

Ras:

Duitse herder

In de opvang sinds:

Afkomst

Schofthoogte/Gewicht:

Geslacht:

Teef

Gesteriliseerd of gecastreerd

nee

Geboortedatum:

April 2016

Paspoort aanwezig:

Gechipt + Goed geregistreerd:

Laatste inenting:

Bijna niet

Kan traplopen:

Specifieke plaatsingsvoorwaarden:

Bailey wordt in samenwerking met Steve's Dog ​Support geplaatst.

Informatie over deze hond kunnen geen rechten worden ontleend

Adopteren?

Heeft u de tijd voor deze stabiele dame? ​Bailey hoopt snel kennis te maken!

Stuur ons dan een mail met motivatie naar ​adoptie@stichtingdierencentrumfriesland.nl ​of wanneer je via dierenasiels.com reageert, ​een uitgebreide omschrijving (in te vullen bij ​kopje opmerking). Waarin je in ieder geval ​beschrijft:

* Je motivatie;

* Gezinssituatie (met eventueel aanwezige ​kinderen en/ of dieren);

* Je woonsituatie: woonplaats, huis/ flat ​(rustig gelegen of niet), tuin (volledige ​omheind/ afgesloten);

* Je werksituatie en hoelang Bailey alleen zou ​moeten zijn;

* Je verwachtingen ten aanzien van Bailey;

* Je ervaring met honden;

* En wat je eventueel van plan bent met haar ​te gaan ondernemen.

Al onze honden worden geplaatst met een ​goed passend (veiligheids)tuig, dit zit bij de ​adoptiebijdrage inbegrepen. In onze opvang ​zit tevens een winkeltje gevestigd, waar u ​onder andere het voer kunt verkrijgen wat de ​hond gewend is. En tevens terecht kunt voor ​allerlei benodigdheden zoals riemen, ​benches, kussens, speeltjes, snacks etc. etc.

Onze honden zijn allemaal in het bezit van ​een Europees Paspoort, een chip en de juiste ​entingen.

Voor meer info over de adoptiekosten, voor ​Bailey bedraagt die 350 euro, onze ​openingstijden en onze telefonische ​bereikbaarheid, verwijzen wij u graag naar ​onze website.

Snow Covered Trees